Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Τριανταφυλλένιο Δαχτυλίδι

 Καλή πρωτομαγιά σε όλους!!!Λόγω της ημέρας σήμερα επιβάλλεται ένα λουλουδένιο θέμα.

Ήθελα να σας δείξω ένα βιντεακι που βρήκα στο you tube  που δείχνει έναν πολύ εύκολο τρόπο να φτιάχνεις τριανταφυλλακια από ζιγκ ζαγκ (το βρίσκετε σε οποιοδήποτε κατάστημα ραπτικής)
.
Το tutorial είναι για δαχτυλίδι άλλα φυσικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα τριανταφυλλακια παντού. Εγώ τα χρησιμοποίησα  εκτός από τα δαχτυλίδια σε κοκαλάκια και κορδελιτσες για τα μαλλιά και συνεχίζω  (όταν αρχίσεις δεν σταματάς ).


Το tutorial μπορείτε να το βρείτε εδώ 

Το ζιγκ ζαγκ το βρίσκεις σε όλα τα χρώματα άλλα και σε συνδυασμούς χρωμάτων. Δυο συμβουλές που βοήθησαν έμενα  είναι να επιλέξετε όσο τον δυνατόν πιο σκληρό ζιγκ ζαγκ  γιατί είναι πιο εύκολο να δουλευτεί   όπως   και να επιλέξετε  το μεσαίο μέγεθος  του ζιγκ ζαγκ .






11 σχόλια:

  1. Έγιναν τέλεια.Δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι να φτάσεις στο τελικό αποτέλεσμα. Το κολλάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ Αννα μου.Εγώ τα κόλλησα με θερμοκολλα και δυσκολεύτηκα λίγο λόγω ότι έκαιγε αλλά αν το κάνεις με κόλλα για υφάσματα η με την κόλλα που χρησιμοποιούν για να κολλήσουν τα ψεύτικα νύχια δεν θα έχεις πρόβλημα.Με μπόλικη θερμοκολλα κόλλησα και το τριανταφυλλακι στην έτοιμη βάση για το δαχτυλίδι.Αν δουλεύεις γενικά με θερμοκολλα είχα δει ότι πούλαγαν κάτι προστατευτικά σαν δαχτυλήθρες αλλά από σιλικόνη.Δυστυχώς δεν μπορώ να θυμηθώ αν τα έχω δει σε ξένο η ελληνικό site .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα είναι τα δαχτυλίδια σου!!!Θα δοκιμάσω να βρώ ζιγκ ζάγκ σύντομα!!!Ευχαριστούμε πολύ που μοιράστηκες το tutorial μαζί μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ομορφο αυτο το υλικο και ακομη δεν το εχω χρησιμοποιησει! Με βαζεις στην πριζα!
    Καλως σε βρηκααα! Θα τα λεμε.... ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχεις δίκιο Δήμητρα, οτι οταν ξεκινήσεις δε σταματάς στο ένα!
    Κι εγω έφτιαξα και περιμένω να δω που θα τα χρησιμοποιήσω.
    Πολύ όμορφα τα δικά σου!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρέσουν όσα κάνεις, μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα και καλώς σε βρήκα. Η ιδέα με το ζικζακ καταπληκτική! Και όλα όσα (όσα πρόλαβα να δώ) φτιάχνεις υπέροχα. Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή